Intranet
Kontakt
Intranet
Kontakt

Handelsbetingelser

DitoBus Excursions

CVR-nr. 31 17 15 20

 

Betaling:

Betalingsbetingelser er altid 14 dage netto kontant, med mindre andet er aftalt.

 

Fortrydelsesret:

En bestilt tur kan annulleres indtil 48 timer før kørsel – uden beregning.

Ved annullering op til 24 timer før kørsel, betales 50 % af turens pris.

Ved annullering mindre end 24 timer før kørsel, betales det fulde beløb.

Kunden hæfter dog altid for eventuelle udlæg, som ikke refunderes af 3. part, fx færgeoverfarter, hotelværelser, entrebilletter og lign.

 

Specielt vedr. online booking:

Betalingstyper:

Dankort, Visa/Dankort, MasterCard samt Mobilepay

Afbestilling:
Afbud mindst 5 hverdage før arrangementsdato er uden beregning.

Afbud senere end 5 hverdage før arrangementsdato refunderes ikke.

Betaling: Betaling trækkes først efter sidste dato for tilmelding til arrangementet.

 

Levering:

Virksomhedens ydelser leveres til den tid og på det sted, som fremgår af fremsendte ordrebekræftelse.

Nationale, regionale eller lokale restriktioner, fx nedlukning af et område/land, der hindrer adgang til hoteller, restaurationer, attraktioner, seværdigheder mv., kan virksomheden ikke stilles til ansvar for og kompenseres derfor ikke.

Kunden er ansvarlig for, at der er fremkommelighed for bussen på det bestilte opsamlings- og afsætningssted, så materielle skader undgås.

 

Reklamation:

Reklamationer skal meddeles straks under kørslen eller senest dagen efter til:

DitoBus Excursions A/S, K.P. Danøsvej 2, DK-4300, Holbæk. Tlf.: 30 10 20 30, mail: turist@ditobus.dk

DitoBus Excursions

CVR-nr. 31 17 15 20

Betaling:

Betalingsbetingelser er altid 14 dage netto kontant, med mindre andet er aftalt.

Fortrydelsesret:

En bestilt tur kan annulleres indtil 48 timer før kørsel – uden beregning.

Ved annullering op til 24 timer før kørsel, betales 50 % af turens pris.

Ved annullering mindre end 24 timer før kørsel, betales det fulde beløb.

Kunden hæfter dog altid for eventuelle udlæg, som ikke refunderes af 3. part, fx færgeoverfarter, hotelværelser, entrebilletter og lign.

Levering:

Virksomhedens ydelser leveres til den tid og på det sted, som fremgår af fremsendte ordrebekræftelse.

Nationale, regionale eller lokale restriktioner, fx nedlukning af et område/land, der hindrer adgang til hoteller, restaurationer, attraktioner, seværdigheder mv., kan virksomheden ikke stilles til ansvar for og kompenseres derfor ikke.

Kunden er ansvarlig for, at der er fremkommelighed for bussen på det bestilte opsamlings- og afsætningssted, så materielle skader undgås.

Reklamation:

Reklamationer skal meddeles straks under kørslen eller senest dagen efter til:

DitoBus Excursions A/S, K.P. Danøsvej 2, DK-4300, Holbæk. Tlf.: 30 10 20 30, mail: turist@ditobus.dk

Nyheder

– En del af DitoBus Gruppen A/S
crossmenuarrow-right